Verificare status produs
Informatii suplimentare
Asistenta complementara Apple
Cele mai multe din produsele Apple beneficiaza de asistenta complementara de 90 de zile din partea Apple, realizata prin telefon, precum si de garantie limitata pentru un an.
Pentru a verifica daca dispozitivul tau se afla in garantie, iti recomandam sa ii verifici acoperirea inainte de a ne contacta aici.
Asistenta Apple: 0800 400138 (limba romana)
Asistenta Apple: 0800 894847 (limba engleza)
Program de lucru Asistenta Apple: 09:00 – 17:00 (luni – vineri)
Se aplica restrictii privind orele de program si eligibilitatea.
Programe de extindere a serviciilor de inlocuire si reparatii
- Programul de service pentru problema legata de ecranul gol pentru dispozitive iPad Air (a 3-a generatie)
- Programul de inlocuire a carcasei Smart Battery Case pentru dispozitive iPhone XS, iPhone XS Max si iPhone XR
- iPhone 6s si iPhone 6s Plus – Program de service pentru probleme de tipul „Fara alimentare”
- Program de inlocuire a ecranului pentru modele din aluminiu de Apple Watch Series 2 si Apple Watch Series 3
- Program de rechemare a bateriei pentru MacBook Pro de 15 inchi
- Toate programele
Note:
* Cordon Electronics nu este responsabil pentru eventuala pierdere a datelor personale in urma procesului de reparatie (recomandam efectuarea unui back-up de date inainte de predarea echipamentului in service sau in cadrul unitatii service asistat de catre un angajat Cordon Electronics)
** In perioada de garantie, conform procedurilor
*** Gratuit in perioada de garantie; la pret redus in perioada post-garantie; in aceeasi zi in care va prezentati cu dispozitivul in service****
**** In limita stocului disponibil
Cordon Electronics este autorizat sa accepte si sa preia in service orice unitate iPhone indiferent de unde a fost achizitionat initial (din Romania sau strainatate, de la revanzatori de echipamente Apple si de la operatori de telefonie mobila din Romania).