powered by Cordon Electronics Service autorizat Apple

Servicii si preturi

N

Echipamente servisate


  • iPhone
  • iPad
  • Macbook
  • iPod
  • Apple Watch
  • Beats

Servicii oferite


  • Diagnoza si reparatie echipamente in garantie si post-garantie
  • Instalare software, upgrade software
  • Back-up date, restaurare date*
  • Inlocuire echipamente defecte**
  • Inlocuire baterie***
  • Asistenta in vederea achizitiei de produse Apple

Preturi servicii


    • Taxa de verificare echipament: 119 lei (valabila pentru toate produsele de tip: iPhone, iPod, iPad, Beats)
    • Manopera reparatie: 129 lei, valabila la reparatiile asupra iPhone si orice interventie hardware asupra Mac-urilor
    • Reinstalare sistem de operare: 99 lei (toate produsele iOS si OSX)

Nota: Preturile contin TVA
Nota: Pretul serviciului de reparatie a produsului este constituit din pretul pieselor de schimb si/sau a subansamblelor ce necesita inlocuire si din pretul manoperei de inlocuire a pieselor/subansamblelor defecte, resoftare/actualizare de soft a produsului

Politica de inlocuire a display-ului - iPhone


Inlocuim display-ul in aceeasi zi, la toate modelele iPhone, in limita stocului disponibil.
Folosim doar piese de schimb originale. Tehnicienii nostri sunt instruiti si autorizati de Apple.
Inlocuirea display-ului se va face doar daca produsul nu prezinta deteriorari mecanice asupra carcasei.

Pentru mai multe informatii referitoare la serviciile de inlocuire a display-ului nu ezitati sa ne contactati. Garantam preturi extrem de competitive si o calitate inalta.

Inlocuire baterie iPhone


In cazul in care performanta dispozitivului dvs. este afectata de o baterie invechita si doriti inlocuirea, nu ezitati sa ne contactati pentru inlocuirea bateriei iPhone. Gratuit in perioada de garantie, la preturi speciale in perioada post-garantie. Inlocuirea se face in aceeasi zi in care va prezentati cu dispozitivul in service****.

Politica de retur pentru servicii de reparații


CareCenter oferă o garanție de 90 de zile calendaristice pentru piesele de schimb Apple și manopera serviciilor de reparații. În cazul în care dispozitivul se defectează din nou din vina CareCenter pentru o reparație slabă, clientul are dreptul să solicite remedierea defectului sau înlocuirea pieselor defecte.

Pentru a solicita remedierea defectului sau înlocuirea pieselor defecte, clientul trebuie să informeze CareCenter despre defectare în termen de 90 de zile calendaristice de la data efectuării reparației.

CareCenter va analiza defectul și va stabili dacă acesta este cauzat de o reparație slabă. În cazul în care defectul este cauzat de o reparație slabă, CareCenter va remedia defectul sau va înlocui piesele defecte, fără costuri suplimentare pentru client.

Costurile de transport pentru returnarea dispozitivului vor fi suportate de către CareCenter.

Această politică de retur este în concordanță cu legislația română, care prevede că consumatorii au dreptul de a solicita repararea sau înlocuirea produsului, dacă acesta se defectează în perioada de garanție.

Rețineți că:

Serviciile de reparații efectuate nu pot fi returnate.

În cazul în care produsele sunt staționate în service-ul autorizat Apple, clientul a luat la cunoștință că serviciul de reparație a fost început și este în curs de efectuare. Efectuarea plații este considerata acordul clientului de a începe procesul de reparație al bunului. În acest caz, clientul nu mai poate solicita anularea contractului și returnarea serviciilor.

Termen de livrare


Termenul de livrare a serviciilor de reparații este de maximum 15 de zile calendaristice de la data recepționarii in service a diapozitivului in situația in care componentele necesare reparație se afla in stocul nostru si maxim 30 zile in situația in care acestea se comandata la producător.

Serviciile de reparații vor fi livrate la punctul de lucru de la adresa Calea Moșilor 306, sect. 2, București .

Vă vom informa cu privire la data de livrare a serviciilor de reparații prin e-mail sau telefon.

Informatii suplimentare

Asistenta complementara Apple


Cele mai multe din produsele Apple beneficiaza de asistenta complementara de 90 de zile din partea Apple, realizata prin telefon, precum si de garantie limitata pentru un an.

Pentru a verifica daca dispozitivul tau se afla in garantie, iti recomandam sa ii verifici acoperirea inainte de a ne contacta aici.

Asistenta Apple: 0800 400138 (limba romana)
Asistenta Apple: 0800 894847 (limba engleza)
Program de lucru Asistenta Apple: 09:00 – 17:00 (luni – vineri)
Se aplica restrictii privind orele de program si eligibilitatea.

Programe de extindere a serviciilor de inlocuire si reparatii

Note:
* Cordon Electronics nu este responsabil pentru eventuala pierdere a datelor personale in urma procesului de reparatie (recomandam efectuarea unui back-up de date inainte de predarea echipamentului in service sau in cadrul unitatii service asistat de catre un angajat Cordon Electronics)
** In perioada de garantie, conform procedurilor
*** Gratuit in perioada de garantie; la pret redus in perioada post-garantie; in aceeasi zi in care va prezentati cu dispozitivul in service****
**** In limita stocului disponibil
 
Cordon Electronics este autorizat sa accepte si sa preia in service orice unitate iPhone indiferent de unde a fost achizitionat initial (din Romania sau strainatate, de la revanzatori de echipamente Apple si de la operatori de telefonie mobila din Romania).