powered by Cordon Electronics Service autorizat Apple

Solicita asistenta

l

Solicita asistenta


Telefonic
0730 616 111
Program de functionare:
Luni-Vineri: 09:00 – 18:00
Sambata: inchis
Duminica: inchis

Email
mosilor@cordongroup.com

Formular de contact

Datele transmise prin acest formular vor fi folosite de catre Cordon Electronics SRL doar in scopul prelucrarii solicitarii dvs si rezolvarii problemei mentionate. Te rugam sa citesti Politica de confidentialitate.

Pasi premergatori intrarii in service


  • Inlaturati husele, carcasele, foliile.
  • Realizati back-up-ul datelor (acest serviciu poate fi asigurat si de catre Cordon Electronics).
  • Dezactivati echipamentul din contul iCloud (daca a fost in prealabil inregistrat, vezi mai jos).
  • De-parolati echipamentul.
e

Instructiuni dezactivare


1. Va logați în www.icloud.com/find cu Apple ID-ul dvs.
2. Selectați dispozitivul care trebuie dezactivat / scos din cont.
3. In cazul in care dispozitivul nu este conectat, faceți clic pe Eliminare (Remove) din cont.
4. Dacă dispozitivul este conectat, faceți clic pe Ștergere (Erase). Când ștergerea s-a încheiat, faceți clic pe Eliminare (Remove) din cont.

Informatii suplimentare

Asistenta complementara Apple


Cele mai multe din produsele Apple beneficiaza de asistenta complementara de 90 de zile din partea Apple, realizata prin telefon, precum si de garantie limitata pentru un an.

Pentru a verifica daca dispozitivul tau se afla in garantie, iti recomandam sa ii verifici acoperirea inainte de a ne contacta aici.

Asistenta Apple: 0800 400138 (limba romana)
Asistenta Apple: 0800 894847 (limba engleza)
Program de lucru Asistenta Apple: 09:00 – 17:00 (luni – vineri)
Se aplica restrictii privind orele de program si eligibilitatea.

Programe de extindere a serviciilor de inlocuire si reparatii

Note:
* Cordon Electronics nu este responsabil pentru eventuala pierdere a datelor personale in urma procesului de reparatie (recomandam efectuarea unui back-up de date inainte de predarea echipamentului in service sau in cadrul unitatii service asistat de catre un angajat Cordon Electronics)
** In perioada de garantie, conform procedurilor
*** Gratuit in perioada de garantie; la pret redus in perioada post-garantie; in aceeasi zi in care va prezentati cu dispozitivul in service****
**** In limita stocului disponibil
 
Cordon Electronics este autorizat sa accepte si sa preia in service orice unitate iPhone indiferent de unde a fost achizitionat initial (din Romania sau strainatate, de la revanzatori de echipamente Apple si de la operatori de telefonie mobila din Romania).